Recensies zijn nuttig voor lokale SEO

Description of your first forum.
Post Reply
tanjumtanji011

Recensies zijn nuttig voor lokale SEO

Post by tanjumtanji011 »

Wilt u zich beter positioneren in lokale en gegelokaliseerde zoekopdrachten ? Je moet meer kwaliteitsrecensies krijgen. Dit is een van de redenen die bedrijfseigenaren en webmarketingconsultants ertoe zouden moeten aanzetten een strategie te bestuderen om deze te vergroten.

Objectief? Ontvang zoveel mogelijk positieve mobiele nummer belgie recensies. Google gebruikt zowel het aantal recensies als de gemiddelde beoordeling in zijn algoritmen die bepalen welke activiteiten als eerste worden weergegeven, zowel in Google Maps als in het lokale pakket in de SERP. Het is geen toeval dat het volgens Moz een van de lokale SEO-positioneringsfactoren is.

Zorg voor meer recensies op Google Mijn Bedrijf
Als ze zo belangrijk zijn, is het goed om waarde te hechten aan Google Mijn Bedrijf-reviews. Maar je moet er vooral voor zorgen dat ze toenemen en van kwaliteit zijn.

Hoe kunt u deze beoordelingen verkrijgen? Eerst moet u weten dat er een officiële gids is die de gebruiker aanmoedigt om beoordelingen te vragen en te krijgen. Maar wat zijn de regels?

Allereerst moet u uw vermelding zo goed mogelijk presenteren: een overzichtelijke Google Mijn Bedrijf-sectie is een uitnodiging om uw mening achter te laten, maar dat is niet voldoende. U moet gebruikers ertoe aanzetten om te vertrekken met een directe uitnodiging. Vooral kleine lokale bedrijven hebben deze mogelijkheid die uitdrukkelijk door Google wordt aangegeven:

Herinner uw klanten eraan een recensie achter te laten. Vertel hen hoe snel en gemakkelijk het is om recensies over een bedrijf achter te laten op mobiele apparaten of desktopcomputers.
Post Reply